هتل های 4 ستاره هند دهلی نو
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ویکرام دهلی هند

 هتل ویکرام  دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی , اتو کشی ,صرافی ,بسته های نهار ,کرایه ماشین ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,سرویس مستخدم ,منوهای رژیمی را به مسافران تور هند  ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثل استخر روباز  , اتاق  برای معلولین را دارا می باشد.

 هتل ویکرام  دهلی هند

 

 هتل ویکرام  دهلی هند

 

 

 

هتل دی رویال پلازا دهلی هند


هتل دی رویال پلازا  دهلی هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,لباسشویی ,خشکشویی ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم , استخر , پارکینگ , سالن بدنسازی و سالن کنفرانس را به مسافران تور هند ارائه می دهد و همچنین امکاناتی مثل مرکز سلامت و آبگرم  , اتاق برای معلولین و مرکز بدنسازی را دارا می باشد. این هتل به تعداد 419 اتاق و 3 آسانسور دارا می باشد که موقعیت آن در مرکز شهر و 40 کیلومتری فرودگاه می باشد. 

 هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

هتل دی رویال پلازا  دهلی هند

 

 

 

هتل کلارین کلکشن دهلی نو هند


هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند خدماتی از قبیل :خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,ترانسفر فرودگاه ,لباسشویی , خشکشویی ,آرایشگاه ,صبحانه در اتاق ,اتو کشی ,صرافی ,خدمات کفش و واکس ,بسته های نهار ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,کرایه اتومبیل ,سرویس مستخدم ,سرویس اتو شلوار ,امکانات اتاق VIP را به مسافران تور هند ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثل اتاق و امکانات برای معلولین و ماساژ ,استخر روباز ,سونا ,مرکز سلامت و آبگرم ,حمام ترکی و بخار  و سرویس نگهداری کودکان را دارا می باشد.

هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند

 

هتل کلارین کلکشن  دهلی نو هند

 

 

 

هتل آ سیلور فرنس دهلی نو هند


هتل آ سیلور فرنس دهلی نو هند خدماتی از قبیل : خانه داری ,امکانات جلسه و ضیافت ,ترانسفر فرودگاه ,لباسشویی , خشکشویی ,صرافی ,خدمات کفش و واکس ,خدمات تورها ,فکس و کپی ,مرکز تجارت ,خدمات تهیه بلیط ,کرایه اتومبیل , سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) را به مسافران تور هند ارائه می دهد. و همچنین امکاناتی مثلاتاق برای معلولین و اتاقهای خالی از حساسیت  وزمین گلف را دارا می باشد.





:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره هند دهلی , هتل های هند , بهترین هتل های هند ,هتل های درجه یک هند ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: